1. Verkkokauppa
HomCare Nordic Oy (y-tunnus 1106156-2) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
2. Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
3. Maksaminen
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/
4. Maksutavat
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, OP Lasku, Alisa Lasku ja Alisa Yrityslasku.
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot:
Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta
4.1 Tilisiirto
Tilauksen maksutavaksi on mahdollista valita myös tilisiirto, jolloin tilaus jää odottamaan maksua. Asiakkaalle lähetetään lasku erikseen sähköpostitse toimiston aukioloaikana ja lasku tulee maksaa 7 vrk kuluessa, muuten tilaus poistetaan. Tilaus siirtyy varastolle kerättäväksi, kun maksusuoritus näkyy HomCare Nordic Oy:n tilillä. Kun maksutapana on tilisiirto, laskun summan lisätään 5 euron laskutuslisä.
HomCare Nordic Oy:n tilinumerot:
Nordea FI51 1312 3000 6051 67
OP FI15 5297 0020 0334 61
LUSP FI22 4006 1120 0325 56
5. Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus.
6. Toimitustapa ja -kulut
Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan.
7. Toimitusaika
Tilaukset lähetetään varastoltamme keskimäärin 2 vrk kuluessa maksun suorittamisesta. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.
8. Vaihto- ja palautusehdot
HomCare Nordic Oy tarjoaa tuotteilleen 21 vuorokauden tyytyväisyystakuun, jonka aikana asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksensa tai osan siitä.
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan asiakasnumerosi/nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.
Palautusosoite:
HomCare Nordic Oy
Juurikuja 4
03100 Nummela
Vaihdon yhteydessä tilaukselle ei voi lisätä muita tuotteita, vaan lisätuotteista on tehtävä erillinen tilaus.
Emme valitettavasti voi vastata palautus- tai vaihtotiedusteluusi, mikäli pakettisi takaisinlähetyksestä on kulunut alle kolme viikkoa. Palautusrahtien kesto vaihtelee useilla työpäivillä ja palautus rekisteröityy järjestelmäämme vasta asiakaspalvelumme ottaessa sen käsittelyyn. Saat meiltä sähköpostivahvistuksen, kun vaihtosi tai palautuksesi on käsitelty.
Tilauksen noutamatta jättämistä ei katsota normaaliksi tuotepalautukseksi, minkä vuoksi noutamattomasta paketista laskutamme 20 €.
9. Maksun palautus
Hyvitämme palauttamiesi tuotteiden summan tilauksesi maksutavan mukaisesti. Emme siis palauta toimituskuluja yksittäisissä tuotepalautuksissa. Jos tilaus palautetaan kokonaisuudessaan, hyvitämme myös toimitusmaksun. Mikäli palautuksen summa vaikuttaa tilauksessa saatuihin etuihin, tullaan rahapalautuksen yhteydessä huomioimaan myös nämä erotukset. Palautuksen käsittelyyn ja rahan siirtoon kuluu korkeintaan 14 arkipäivää.
10. Jälkitoimitukset
Mikäli joku tuote on yllättävästä tilanteesta johtuen loppunut äkillisesti, tuote jätetään jälkitoimitukseen. Jälkitoimitustuotteet lähetämme välittömästi tuotteiden saapuessa varastoon. Lähetämme tuotteet Matkahuollon kautta eikä näihin lähetyksiin ole mahdollisuutta lisätä muita tuotteita.
11. Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on paketista tehtävä välittömästi reklamaatio Matkahuoltoon
HomCare Nordic Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä vahingoista.
Mahdollisiin asiakkaan ja HomCare Nordic Oy:n välisiin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia.
Jos tilanteen erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta). Lisätietoa asiasta kuluttajille löytyy Euroopan komission verkkovälitteiseltä riidanratkaisufoorumilta (Art. 14, EU asetus No 524/2013): http://ec.europa.eu/consumers/odr